6.30 – 8:00 |
Przyjmowanie dzieci |
8.00 – 8.45 |
Zabawy wg inwencji dzieci w kącikach zainteresowań , zabawy ze śpiewem, zabawy integracyjne, gry dydaktyczne, planszowe, praca indywidualna, praca z dzieckiem zdolnym, prace porządkowe, oglądanie książek, zabawy ruchowe, przygotowanie pomocy do zajęć, ćwiczenia logopedyczne, poranne. |
8:45 – 9:00 |
Czynności higieniczne, przygotowanie do śniadania. |
9:00 – 9:15 |
Śniadanie – doskonalenie umiejętności samodzielnego i estetycznego spożywania posiłku. |
9:15 –10:45 |
Zajęcia i zabawy edukacyjno – wychowawcze: zajęcia umuzykalniające, działalność plastyczno – techniczna. |
10:45 –11:25 |
Zabawy ruchowe organizowane, pobyt na świeżym powietrzu, zajęcia o charakterze wychowawczym spacery wycieczki przyrodniczo krajoznawcze. |
11:25 – 11:30 |
Czynności porządkowo – higieniczne, przygotowanie do obiadu, pomoc przy nakrywaniu stołów. |
11:30 – 12:00 |
Obiad – smakowanie potraw, nazywanie, wąchanie. Umiejętność prawidłowego posługiwania się sztućcami, pogadanki na temat zdrowego sposobu odżywiania się. |
12:00 – 13:00 |
Odpoczynek poobiedni, czytanie bajek, zabawy relaksacyjne. |
13:00 – 14:20 |
Ćwiczenia utrwalające wiadomości z zajęć edukacyjnych, zabawy podejmowane z inicjatywy dzieci, zajęcia dodatkowe, zabawy w kącikach zainteresowań, zabawy tematyczne, zabawy w terenie. |
14:20 – 14:30 |
Czynności porządkowo – higieniczne |
14:30 – 15:00 |
Podwieczorek. |
14:50 – 17:00 |
Zabawy ruchowe w ogrodzie przedszkolnym, obserwacje przyrodnicze, lub zabawy ruchowe na sali, zabawy dowolne według zainteresowań dzieci: manipulacyjne, konstrukcyjne, tematyczne, dydaktyczne i inne. Prace porządkowe. |